vanlige spørsmål

Vi har samlet vanlige spørsmål og svar som våre kunder kan ha om våre produkter, leveringsprosess, betalingsalternativer, returer og annen viktig informasjon om vår virksomhet. Hvis du ikke finner svar på spørsmålet ditt i FAQ, ikke nøl med å kontakte oss på kontakt@scrubby.se så hjelper vi deg gjerne.

Bestillingen vil bli sendt så snart den er godkjent av oss.

Leveringstiden er vanligvis mellom 7-14 dager. Vær oppmerksom på at dersom leveringstiden av ulike årsaker blir forsinket, er det ikke noe bedriften har kontroll over, som for eksempel værforhold, transportproblemer eller andre uplanlagte hendelser. Vi vil gjøre vårt beste for å sikre at leveringen din kommer i tide.

Det er mulig å spore pakken din gjennom sporingsnummeret du mottar i ordrebekreftelsen. Når produktet er sendt, vil sporingsfunksjonen være tilgjengelig, slik at du kan følge bestillingen din og se hvor den er.

For å kansellere bestillingen din må du kansellere den før den er godkjent av oss. Hvis produktet allerede er sendt, vennligst kontakt vår support på kontakt@scrubby.se så hjelper vi deg videre. Vær oppmerksom på at en kansellering kun kan gjennomføres dersom den er gjort før bestillingen er godkjent.

Dersom du har stavet feil eller fylt inn feil adresse i bestillingen din, må du kontakte oss umiddelbart på kontakt@scrubby.se . Vi kan rette dette innen 24 timer. Det er viktig at du gir oss beskjed så snart som mulig slik at vi kan sikre at bestillingen din blir levert til riktig adresse.

For å behandle et krav for et defekt produkt, må du kunne gi oss visuelle bevis på feilen. Dette kan være i form av bilder eller videoer av produktet.

Se vår personvernerklæring for informasjon om hvordan vi håndterer personopplysninger og konfidensialitet.

Ja, det er mulig å returnere et produkt. Mer informasjon om vår returpolicy er tilgjengelig på nettsiden vår.